Carțile

Unul dintre cele mai frumoase lucruri pe care le poți trăi? Cititul.
image

În ziua de azi, majoritatea adolescenților nu sunt atrași de aceasta parte literară. Oare de ce? Ei spun că nu au timp, că au alte lucruri mai importante de făcut sau sunt atrași de televizor, calculator, telefon etc.

Nu știu părerea multora în legătură cu cititul, dar mie sigur îmi place. Mă simt într-o altă lume. De curând am început să citesc romanul ” Jane Eyre”, este o cartr foarte frumoasă și o recomand la rândul meu, cum a făcut și doamna mea profesoara de limba engleză.
image

Vreau doar să spun că cititul are un rol important în viața unui om, mai ales că nouă, tinerilor, ne trebuie un limbaj complex pentru a ne dezvolta vocabularul și nu numai.

Lasă un răspuns

